Mervekaya58 bende epidural doğum istedim doktorum tamam dedi öyle yapacağız sancılarım başlayınca beni oyaladı yapmadı daha sonra doğum bitince Neden yapmadınız bilerek mi yapmadınız dedim evet bilerek yapmadım yapmak istemedim çünkü doğumu yavaşlatıyor ve ileride sana sıkıntı yaşatmasın diye bel ağrısı gibi. Yani başla doktor olsa para için yapar sonuçta ücretli bir iğne.. doktorum iyi ve çok tecrübeli bir doktor