0Cerenk ben geçen hafta gittim hatta doktor madem panik oldun yatıralık takip edelim dedi bi gece kaldım baya şiddetliydi ağrılarım korktum da baya ama şükür büyüme ağrısından başka bişey değilmiş doktor sık karşılaşılan bir durum olduğunu belirtti ama tabi öncesinde rahim uzunluğum için alttan muayene dahil idrar tahlillerinide yaptı. İdrar yolu enfeksiyonu da keskin ağrılar yapar. Ben karnımın bir tarafına çocuk toparlanınca son çare gitmiştim. Magnezyum ve yürüyüşten başka bi önerisi yoktu