asiltosumm35 ekstra ücret özelde veriyorsun her hastaneye göre değişir ben yorulmadim şekerli su verdiler kimi yerlerde eczaneden alıyorsun şekerli suyu içip oturuyorsun efor sarfetmiyorsun ki saatin var o dolunca gidip kan veriyorsun ikinci saati bekliyorsun oda dolunca kan veriyorsun açlık şekeri bakılıyor önce sonrada şekerli suyu içmeden önce idrarda şekere bakılıyor birde 2 saatin sonunda yüklemenin tekrar idrarda şeker bakılıyor 75gr bu şekilde oldu bende gramlari var o yüzden belki sana 50 yükler bir kere kan alır belki 75 yükler onu doktor belirliyor yorulma asla olmadı bende zaten kalkma otur bekle diyorlar yerinden kalkmıyorsun ki oturuyorsun saatin dolana kadar çok yorulacaksin demesini anlamadım doktorun bende erken saatte gittim gece 12 den sonra birşey yiyip icmiceksin su da dahil