Bebegm42 Yasininannesi geçmiş olsun sağlıkla bebeğinizi kucsgimizs alın şimdi nasılsınız peki . Hafif atlatmisiniz ateşiniz fazla yukselmemis oksurek varmıdydi nefes alamama
Yasininannesi Bebegm42 Amin canım çok teşekkür ederim.Hayır, öskurek nefes alamama falan olmadı çok şükür.
Bebegm42 Zaxra çok sukur geçmiş bilmiyorum bu korku ile yasamak mi daha iyi yoksa yaşatıp atlatmak mi iki ayımız kaldi
Yasininannesi tekbirask156 Bende ciğerlere inmemişdi kanda vardı sadece.Yani boğazımla ilgili bi rahatsızlık yaşamadım çok şükür yalnızca hafif ateşim olmuşdu.