Betus93 Yaklasik iki uc gundur felaket bel agrim var kizlar. Bacaklarima vuruyor sancisi. Normal mi bilmiyorum ama nefesim kesiliyor. Acile gitsem bel agrisi icin mi geldin diye kizarlarmi acaba 😏😏😏Şırnakta olunca korkuyorum
Deletedmom15257 Betus93 şiddetli agrin varsa nerde olursan ol kimse neden geldin demez cnm hamilelikte her ağrı için gidebilirsin
Deletedmom15257 Betus93 korkma korkma ayağını kaldır leke ve kanama olmadıkça normal cnm bebek büyüyor ağırlık oluyo