Gizoom 6+2 gebeyim sağ kasığıma arada bir sancı giriyor size de oluyo mu sebebini bilen varmı acaba ?
Busraveminisi1 Gizoom olur canım o bebek daha küçük tutunup yerleşmeye çalışıyor rahim bebeğe alışmaya çalışıyor tek taraflı da olur iki taraflı da sen takip et aşırı dayanılmayacak olursa doktoruna bildir
Hazalmelis Gizoom bana çok oluyor ama ben 32. Haftadayım.ilk başlngıcı 25. Hafta falandı senin bayağı erken olmuş.