Merhabalar benim bu ay yumurtlamamdan 1 hafta sonra kasıklarımda ağrı, yorgunluk ve koku hassasiyeti belirtilerim oldu idrar testi yaptim pozitif çıktı hemen gidip kan verdim kan testim de 39 cıktı laborant daha 1 haftalık, ama 2 gün sonra tekrar kan verin bakalım sağlıklı hormon artısı olacak mı dedi doktoruma da sıra alamıyorum bir daha ki aya veriyorlar benim şuan kasıklarimda adet ağrısı gibi bir ağri oluyor 1 dk kadar sürüyor geciyor yarim saat sonra yine oluyor ve kokulu akıntım oluyor normal mi acaba