Remziye02 Kızlarr bugun dayanamayıp sacımı. Onune 4 tane paket attım sacımı acıldı dıbıme gelmedi hic kokusu yoktu 19 haftalıgım yaptım bır pısmanlık geldı bebege bısey olurmu acaba vıcdan yaptım ombre yaptıran varmı hamıleylem
Sln_07 Remziye02 niye dayanamıyorsam ki sanki çok acil bişey de!!!neyse bişey olmaz zaten dibe değmemiş içini rahat tut
Unlukacar Remziye02 benim doktorum sadece bitsel boya ile boyatabilirsin dedi sen omreye iyi cesaret etmişsin valla canım
Deletedmom399 Remziye02 kusura bakma ama madem korkacaktın neden yaptın. Hadi yaptın neden şimdi tedirgin oldun. Ayrıca ombre ya da diğer keyfi yapılan işlemlerin ne gibi bir aciliyeti var da insanlar dayanamıyor asla anlamıyorum.
Naren1 Remziye02 bana kalsa keşke yaptırmasaydın☺️ Benimde beyazlar çıktı birde açık olunca alışgın değilim doğumdan sonra inşallah Allahın izniyle bişey olmaz dibe gelmediyse ☺️ Sıkma canını olan olmuş
Remziye02 Ya Sln_07 yanı ne bılım renk renk olmustu sadece onlerjne attım fazla bekletmedım ınsallah bısey olmaz ya
Remziye02 Unlukacar ben bıtkısel boya aldım dıbıme getırmek ıstemedım ondan dıbıme gelmıcek diye ombre yaptım
Unlukacar Remziye02 valla canım dibine getirmesen de içinde ki etken maddeler ile ilgili omre yaparken bi açıcı kullanıyorlar
fndk_06 Deletedmom399 yazmak istediğim şeyleri yazmışsın ellerine sağlık 👍 önce bir şeyi yaptır sonra gel burda sor tuhaf…!
Remziye02 Deletedmom399 ınsan bazen istemeden bişey yapabilir pişmanlıkta duyabılır bu gayet normal degıl mi sizce hamıleyken ve ondan dolayı burda soruyorum en azından burda yazılan bazı seyler psıkolojık olarak ınsan ıyı gelıyor rahatlatıyor
Deletedmom399 Remziye02 iyi de hamilesin ve zararı olma ihtimaline karşı çiğ et yemiyorsun mesela ya da ilaçlarını düzenli alıyorsun. Yapip pişman olmak bana doğru gelmiyor bu benim düşüncem. Ama içini ferah tut olmaz inşallah bisey. Sonuçta doktorun onayıyla yaptıran insanlar var.
Remziye02 Deletedmom399 tabıkıde yedıgıme ıctıgne ekxtra dıkkat edıyorum aslında ıkılemde kaldım saclarım sarı ve 3 renk olmustu kendımı psıkolojık olarak ıyı hıssetnıyordum ve boyadım sadece onlerini sonra pısman oldumm acaba zararmı verdim diye ve burda yazmak ıstedım yaptıran varmı diye
Deletedmom399 Remziye02 doktor onayıyla bile yaptıran insanlar var bu işlemleri. Içini ferah tut bir problem olmaz inşallah çok da boyamamissin üzme kendini.
Remziye02 Deletedmom399 ınsallahh🙏🏻🙏🏻Rabbım saglıcakla yawrularımızı kucagımıza almayı nasıp etsın umarım yaptıgımız bazı kucuk seyler yuzunden yavrularımıza zarar vermeyız🙏🏻
muhendisanne1 Remziye02 bende yaptırmak istedim ama doğum koçum saçın canlı olduğunu söyledi dibine yapmasam bile katiyen müsade etmedi canım keşke önce sorsaydın