Msltms Kızlaar yavaş yavaş alışverişlere başladım artık🥰 Nerden battaniye alırım nasıl alırım derken dün araştırdım biraz Karaca da buldum ve üstelik %50 indirime girmiş 🙃 yani 49.99 TL ye aldım. Ben İki tane sipariş verdim sizde bakın hem uygun fiyatlı hem de kaliteli . Nasıl bizim prensesin battaniyeleri beğendiniz mi ? ☺️☺️😇 siz nerden aldınız bu arada ? https://imgyukle.com/i/uK5uay https://imgyukle.com/i/uK5SPp
Busu Msltms ilkinden bende aldım herseyi güzel de kesimi çok bozuk hoşuma gitmedi benim katlaynca her biri ayrı tarafta kalıyor 🙄
Msltms Tugbaal evet kendi internet sitesinden aldım, mağazada stok sorguladım ama yoktu bulunduğum şehirde
26_26_26ggg Bende English homeden aldım 28 TL düşmüştü boyutu falan büyük çift taraflı pembeli beyazlı bulutlu polar gibi ama daha kalın tam kışlık
Unlukacar Msltms daha kullanmadım canım nevresimine uygun battaniyesini aldım benim kendi nevresim takımlarım karacadan hiç bir sorun yaşamadığım için bebeğimede aldım kalitesi çok iyi
Babyy1S Lc waikiki den 30tl ye aldım nohut battaniye ve ayriyetten yumşacik örme battaniye aldm onu da nette vanilya baby shop da yaptırdım