ıslak mendil sleepy organik almıstım 12li paket bitince denemek icin molfix aldım ama sleepy hem boyut olarak cok büyük hemde daha ıslak ve içeriği daha temiz. bunlar bitince tekrar sleepye dönücem
bezde de sleepyle başladım ama sızdırıyordu falan sevmedim molfixe geçtim çok memnunum
sleepynin bedenleri cok kücük o yüzden hemen numara değişiyo falan zor biraz