Esoo0698 morpella Ahh ahhh çok rahatım derken nazar ettim kendimeeee 😂 13 haftalık olduuum Bel ağrısından istediğim şekilde yatamıyorum bileee öldürcek beni buuu 🤦♀️🤦♀️
Eses1234 morpella bulantılarm iki gündr azalmş suana kadar 4 kilo verdm hem kusma hmde istahsızlk vardı kokulra karsı tiksinme cok.
ogretmmenanne morpella 10 Mart görünüyor doğum 🌸 hamilelik bol bulantılı baş dönmeli devam ediyor. Sizin?
Zdgnsym93 Merhaba biz 10+5 olduk şükürler olsun kolay geçiyor bulantim vs olmadi sadece halsizlik yorgunluk var. Bir de aşırı heyecanlıyım bir an önce büyüsün hissedeyim istiyorum 🤗🙈
morpella ben hamile olduğumun farkında bile değildim o derece rahattım iki regldir olmuyorum 6 aylık bi bebeğim var emziriyorum diye düzensizleşti zannederken hamile olduğumu öğrendim hiç belirtim yoktu halada yok sanki hiç hamile değilmişim gibi
Bilge1010 morpella me4haba merhaba 6. Ayinizda mi hamile kaldiniz? Onceki dogumunuz normalmiydi? Ve doktorlar bu duruma tepki gosteriyor mu 🙂
tugbaaaff morpella beni yazmışsınız aynı😃 Şubatta doğum yaptım üç aylık hamileyim geçen haft öğrendim hasbel kader
Prensannesii38 morpella benımde oglum 4 ay 12 gunluk yenıden hamıle oldugumu ogrendım hala şoktayım alısmaya calısıyorum dusuncelrrdeyım
Boncukbeyinannesi Ben de kısmetse Mart annesiyim. İnşallah gelişmeleri birbirimizle burdan paylasabiliriz 😍
mrhbslm 9+1 ‘iz şuan🐣 çok heyecanlanıyorum ya böyle bir an önce dünyaya gelse de sevsem diyorum🥰 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🥰
13579 Haftadan selamlar iştahım inanılmaz açık şu an tek şikayetim bu sanırım akşamlarıda gaz çok oluyor sanırsn 4 aylık göbüş😁
Papatya-20 13579 12yiz bizde aynı kendimi mutfaktan alamıyorum bide midesizleştim ayran cips turşu yiyesim geldi mesela dün aksam 😂🤣🤭 böyle sacma sapan şeyler yiyorum
Ayse3474 13579 Ben de tam 11 haftalığım ama hala bulantılarım var çok bişey yiyemiyorum ceset gibi oldu yüzüm iyice 🙄
Quebonita ogretmmenanne Benim de 10 mart görünüyor ama sezaryen olacağı için daha önce olur sanırım☺️
Papatya-20 morpella idrar yolu enfeksiyonumuz bizi hiç bırakmıyor 12 olduk bugun 😂 8 mart dogum gözüküyor bakalım nasip ne zaman
ogretmmenanne Papatya-20 uygulama benim de 8 mart gösteriyor ama ultrason son 3 kontrolde de hep 10 mart verdi ☺️
Yagmur_C Papatya-20 aynıyız benim de 7 Mart doğum ve birkaç gündür sistit oluyorum nedense yanıyor tuvaletimi yaparken çok korktum doktorumu Arıcakken sizin yazıyı gördüm çocuğa bişey olmaz di mi ya 🙈 suyu mu az içiyoruz acaba
Pembgl Papatya-20 SweetDream ultrasonda kanama alanı görmediğinden diyordur kanama görse söyler güven doktoruna
nlfr_2323 Ayran cips masallah bende 11+2 şimdiye kadar midem bulantım yoktu ama covit testim pozitif çıkınca mide bulantım basladı 😔😔😔
Papatya-20 nlfr_2323 cok geçmiş olsun canım ya rabbim şafi isminin hürmetine şifa versin inşallah en kısa zamanda iyileşirsin bende 12 olunca gitti bulantılar iştahım açıldı
Gldrn35 nlfr_2323 çok gecmis olsun öncelikle. Tedavinizi nasil yapiyorlar bilgi verir misiniz ? Umarim cabucak iyilesirsinizz.
Papatya-20 Ayselmags ay masallah subhanallah saglıcakla alalım inşallah kucaklarımıza bebişlerimizi bende yarın gitcem 2li tarama için inşallah ögrenirim
Halide_zehra Ayselmags çok erken belli olmuş ne güzel bende 11 haftalığım sabırsızlanıyorum şimdiden 😅
Laylaaaa121212 Ayselmags yaa ne kadar güzel 🧿🧿🧿🙏🏻🙏🏻 Nedir cinsiyet hemen görmüş çok profesyonelmiş doktor hahaha