Alfabeta 17 haftalığım ve deli gibi acıkıyorum her saat başıı mutlaka yemek yemem gerekiyor. Aranızda böyle olan var mı normal mi bu durum
nagsal-48 6.aydan itibaren başladı benim ki tabi ilk 3 ay bulantı ve kusma ile geçti sonrasında istahim açıldı hala da açık 27.haftadayim tüm gün tatlı yesem yetmeyecek gibi bir şekilde durduruyorum kendimi 😬
Alfabeta nagsal-48 ya öyle ıvır zıvır tatlı olsa keşke sürekli yemek yemek istiyorum çok sıktı bu durum artık yicek bişey bulamıyorum. Aslında canım bişey isstemiyor ama acım yani yemem lazım. Doktors gidicem yarın bunuda sorcam mutlaka normal mi diye
Aysoo Alfabeta ya bu durum bende de var bulantıların geçince başladı boş durmaktan sanırım diye düşündüm ben dışarı çıkınca aramıyorum da evde olunca sürekli birşeyler yiyesim var sizin de dediginiz gibi tatlı felan a değil yemek yemek istiyorum
Alfabeta Aysoo benimde öyle bulantılar bitti yemek bailadı. Günde bir birbucuk ekmek yiyorum resmen ya 😂
Aysoo Alfabeta oo iyiymis o da 😅 yin3 de dikkat etmekte fayda var ben arada salata badem vs onlarla gecistiriyorum artık umarım şeker felan çıkmaz bizde
Alfabeta Aysoo bende badem ceviz meyve geçiştiriyim diyorum ama yok yarım saat sonra yemek yemem lazım😁 benimde aklıma o geldi inşallah yoktur cnm yarın doktora sorcam hayırlısı
Srhtzlyh Alfabeta 19+3 olduk kilo olarak değilde şişkinlik olarak dönüyor. Sabah kalkiyorum karnim yok gibi aksama kadar kocaman oluyo😅
Alfabeta Srhtzlyh benimde öylee 17 haftalıgım sabah hiçbişey yok akşam dediğin gibi. Dışardan hiç hamile gibi durmuyorum. Gelse şöyle 20li 30lu hafatalar bir an önce 😁
Srhtzlyh Alfabeta gelir bakalim hele 5-6 haftalikken canim çıkıyodu gün saymaktan yine ilerledik biraz 😅😅