Kızlar 28 haftalık gebeyim diş ağrım bu bir haftadır bar be özellikle geceleri başlıyor sbahaa kdar ağlıyorum kafama vuruyorım ne bilim deliriyorum ağrıdan resmen uyuyamıyorum hhiç. Gündüz çok hafif sızlama var. İlaç hiçbir şekidle kullanmıyorum parol atabilirsin diyorlar ama hamilelikten önce majezik dikloron beni anca kestiği için parol atmaya ihtiyaç duymuyorum boşuna zarar vermemek için bebeğe bana nolur bi yöntm söyleyşn