kubuduru hamileliğimin ilk zamanlarında kağan kocatepe nin youtube da videolarını izlemiştim. Orda diyodu ki, hamileler hamburger yesem kola içsem zararı olur mu bana diye soruyorlar. Hamburgerden daha zararlı bişey varsa o da elinizdeki telefonlarınız. Nasıl radyasyon yayıyor falan demişti. Sonra ben uzun süre telefonu elime az aldım ama sonra yine eskiye döndüm🙈 almamak lazım aslında da işte…