Selma_brn evet ilk hamileliğim de hiç bişey yaşamadım birkaç ay kustum okadar ama bu ikinci hamileliğim de be yorgunluğum bitti ne hastalığım Allah sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin tabi ben çok ağır şeylerde yaşadım aldatıldım onunda etkisi var şuan hala uyku yok Bi sağ Bi sol bacaklarım ağrıyo kollarım ağrıyo yalancı sancılarım da var 😣dinlenemeden doğum yapıcam sanırım çok zor geçiyo çok 🤒bide grip getirdiler bana sağolsun lar sürünüyodum daha beter oldum 😷😭