Memetzeynep mrvears ılk gebelıkte yoktu tansıyon duşmesı bunda cok düşüyor doktora gıttım bana nasıl ayakta duruyorsun dedı hemsıre zaten duramıyorım mecburiyetten 2 dk once ıctım tuzlu ayran
daphne93 dun bayilmama ramak kalmisti. tansiyonum surekli dusuk basim surekli donuyor 6ya 4 e kadar dustugu oluyor. doktor tuzlu ayrandan baska yapabilecegin bisey yok demisti. ben de oyle yapiyorum anlik da olsa rahatlatiyor.
mrvears daphne93 10 haftalık hamileyim ilk kez bugün başıma geliyor az önce ölçtüm 10 a 6 idi. Neden düşer bu konuda bilginiz var mı
Cilek_21 Bende 15 haftalığım sürekli kalp çarpıntısı ve baş dönmesi var ilerleyen zamanlarda da olması normal mi
daphne93 Cilek_21 12+3 haftadayim su an ama benim hamilelik oncesinde de dusuk tansiyon sorunum vardi maalesef. doktor hamilelikte dusuk tansiyonun normal oldugunu tek carenin tuzlu ayran oldugunu soyledi. siz gene de kendi doktorunuza danisin belki baska tavsiyeler de verebilir
daphne93 mrvears benim kendimi bildim bileli dusuk tansiyon sorunum var nedenini ben de bilmiyorum maalesef. yalniz dikkatimi ceken bir sey oldu. cok fazla sirt ustu uzaninca dustugunu daha net farkediyorum basima agrilar giriyor. normal zamanda calisirken bas donmesi yasamiyorum