Herkese merhaba,
Sizlere öncelikli sorum mama ısıtıcı almak mantıklı ve pratik bir şey olur mu?
Bir diğeri de mamajoo 3 işlevli dijital mama isıtıcı&buhar makinesini gördüm kullanan veya tavsiye eden var mı?
Bunun dışında benzer işlevsellikte başka tavsiyeler de benim in uygundur ☺️