Busra555 ilk gebeligimde olmuwdu. Sonuna kadar burun kanama sorununu yawadim. Biraz aglayan gibi, kizan zaman burnum kaniyordu. Bazen durduk yere kanama oluyordu. Doktora soyledim ola bilir dedi Ama cok oldugundan muaineye gonderdi beni. Bi sorun cikmadi Wukur Ama sonuna kadar yawadim bu durumu. Wimdi de hamileyim ve 19 haftalik. 10-13 hafTalar arasi bir kac defa yawadim bu sorunu. Ama cok Wukur wimdi kanama yok. Kan miktari artdigindan ve hizli oldugundan kanama ola biliyor kapilyarlarda. Cok kanamazsa sorun deyil merak etmeyin. Ama cok da yawarsaniz doktorunuza gorune bilirsiniz