sherlock_anne Busbus58 benim hamileyken canım çekti eşim 6 kilo almış buzluğa bile attım. Doğurana kadar da çıkartıp çıkartıp yedim 😁 çocuğumda vallahi maşallah pürüzsüz lekesiz doğdu
Imfromlastnight Bebekte leke duymadım da ben suyunu düzenli 3 gün içtim. Böbreğimde taş vardı onu oynattı geberdim ağrıdan. Dikkat edin öyle bir durumunuz varsa