Musamiran Hanımlar Merhaba herkese hayırlı doğumlar diliyorum. … 13 haftalik gebeyim ilk doktor erkek dedi … Sonra giitgim doktor kiz dedi … Sağlıklı olsun benim için önemli olan… Roza sizce nasıl bir işim 😊 Anlamı gulcicek ve günverdi Tşkler ❤