Selinna Benefit bende 24 haftalıgım kullanıyorum ama benimki damla olarak degil fısfıs olarak aldım hergün bir kere fıslatıyorum tadını anlamıyorum eger içemiyorsan damla onu deneyebilirsin
Benefit Frdglp dudaklarım iç yanaklarıma kadar yanma ucuk acısı vardı sürekli geçiyor tekrar çıkıyordu ben kan tahliliyle vitaminime baktı Demir eksikliği çıktı ☺️
Mmunvvr Benefit uc aydir kullaniyorum gunde 10 damla azcık suya damlatip iciyorum hic bi sorun yaşamıyorum