Hamileliğimin başından beri canım kola istiyor. Tüm hamilelikte bir hak vereceğim, bari sonlara doğru olsun dedim 😀 38. haftadayım, şimdi içip aradan çıkarsam mı bir hafta daha mı sabretsem, hatta sancım başlayınca mı içsem diye de düşündüm ama çocuğun son içeceği kola olmasa mı 😀