Kızlar 32+4 um çantamı hazırladım bugün bir bakar mısınız eksik var mı. Kendim için pijama takimi,göğüs pedi,depend ped,depend lohusa kulodu,havlu,kişisel temizlik malzemesi,göğüs kremi,temiz kiyafet,çorap,emzirme atleti,havlu peçete,terlik koydum iç çamaşır biraz büyük beden alacağım o yüzden şimdi koymadım. Bebek için 2 battaniye,2 hastane çıkışı,ekstra 3 takım,3 er zıbın,eldiven,ağız mendili,ıslak mendil,çocuk bezi,pişik kremi,biberon,emzik koydum ebelere verilecek şeyleri de ayrı bir poşete koydum. Sizce eksik var mı atladigim birşey ?