Merveeeeeeeeeeeeeee Merhaba arkadaşlar 18 hafta gebeyim ve bebeğim hala aşağda progestan kullanıyorum erken doğumu engellemek için ve ben hala bebeğimin tekme attığını hissedemedim benimle aynı durumda olan var mı?😔
Mrvaklynr Merveeeeeeeeeeeeeee ben de canım aşağıda mi değil mi bilmiyorum doktorlar söylemedi ama hala hareket hissetmiyorum üstelik dört gün önde gidiyorum
MYstryy Merveeeeeeeeeeeeeee ilk gebelikte gec hissedilebiliyor cnm sorun etme . Bol bol.dinlen yorma kendini ins zamnla yukari cikar
Gulbeste Merveeeeeeeeeeeeeee 22 haftaya kadar Dr 9 aylık gibi aşağıda dedi ve progestan magnezyum verdi 22 de çıktı bol bol ayaklarını havaya dik arkadaşım tekmeleri anca 22 de tam anlamıyla hissedersin endişe yapma
Merveeeeeeeeeeeeeee Mrvaklynr benim doktorum aşağda olduğunu söyledi insan tedirgin oluyo ister istemez
Oglakdorukcum Merveeeeeeeeeeeeeee hayır kontrol gününde soracak 25 hafrataya kadar normal diyorlar biyan dan hareket etse agrı fwlan olmasından sa ileri aylarda hareket etmesi daha iyi olur
Sena20 29+3 haftalık bebegim hep asagıdaydı 22 haftadan sonra hissettim hareketlerini bişi olmuyor kendinizi dikkat etmeniz gerek Bn hiç bi ilaç kullanmıyorum
Merveeeeeeeeeeeeeee Oglakdorukcum herkes hala hissetmedin mı sorunca insan tedirgin oluyo ister istemez tabi
Merveeeeeeeeeeeeeee Gulbeste teşekkür ederim içim rahatladı çok tedirgin oluyordum aşağda olması biraz korkutuyo doktorum erken doğumu engellemek için progeston vermıştı düzenlı olarak kullanıyorum