Gebelikte rosaceae hastalığı olabilir. Bence doktorunuzla konuşmanız çok iyi olur. Çünkü bu kesinlikle maske ile geçen bir cilt rahatsızlığı değil büyük oranda hormonlarınız ve beslenme düzeninizdeki bazı gıdaların tetiklemesiyle ortaya çıkabiliyor. Doktorunuz bayağı yol gösterecektir 😊👍