mmmeltemmm ben size birşey sormak istiyorum covidden yattım şehir hastanesinde , kata çıkartılıyordum hasta bakıcı ve bir ebe arasında bi konuşmaya şahit oldum doğumu asistanların yaptırdığı ve hastaların bi nevi denek gibi kullanıldıklarına dair ne kadar doğru bu durum ? Çünkü ben 11 gün kaldım ve hemşireler doktorlar hepsi mükemmel iyiydi kimseden kötü bi muamele söz duymadım odalar zaten özel oda gibi çok güzel bi size sormak istedim 🤲🏻