3461
Merhaba bende memnun oldum
3461
Merhaba bende çok memnun oldum şuan sizi o kadar iyi anlıyorum ki bizde iş dolayısı ile trabzondayiz aslen hataylıyız akçaabattayim ben siz nerdesiniz acaba yakın miyiz 🙏🏻💕 bende imperial e gidiyorum en başından beri öğrenir öğrenmez orda başladım orda devam etti nasip ne gosteirt bilmiyorum ama sanirim bende imperial e olurum doğumumu.gurbette ne zor günler yaşadım bende zordu bulantılar filan seni çok iyi anlıyorum 🙏🏻 artık yolun sonuna gelmişsin ne heyecanlisindir şimdi çok merak ediyorum nasıl bir duygu diye kendimi hazırlamaya çalışıyorum hep 😍🙈