Snglasln Benim 6 haftalıkken az bi düşük riskim vardı ama hiç kanamam olmamıştı doktor bana ilacı yazmak istedi ben istemedim kanamam olsaydı alıp kullanırdım çünkü bizim akrabadan bi abla kullandı rahim duvarını kalınlaştırmış ve bebek içinde öldü 😔 o yüzden korktum kullanmadım ama kanamam olsaydı mecbur kullanırdım şükür şuan 14 haftalığım ve düşük riskim kalmamış 🙏