Minegkhn92 Kızlar normal doğum mu önerirsiniz sezeryanmı ? Rahme dikiş atma olayı beni korkutuyor birde normal doğmdan snra cinsel yaşamı etkileyen durumlar oluyormu rahim çok açılıyor diyorlar paylaşırsanız sevinirim 👍🏻
ecembugra53 Minegkhn92 canım herkesin rahim ve cinsel organı farklıdır herkeste bir olmaz açılma olduğunu kimsede duymadım sadece dış bölgede bazı kişilerde sarkma olıyor oda genetik yapıyla alakalı 😊 ben normal Doğum dan yanayım 😊
_Semtember_ Minegkhn92 ya bu konuda doktorların destekçi olması gerektiğini düşünüyorum. Benim geçen gün gittiğim doktor direkt sezaryen dedi. Hemde verdiği tarihte 37+6 haftalık oluyorum. 38in dolmasını bekleyelim bile demedi. Bende çok kararsızım sezaryen mi normal mi diye. Her paylaşılan doğum hikayesini okuyorum artık.
Minegkhn92 Ertey 20 . Haftadayım daha erken ama merak ediyrm bu arada etrafımdaki herkes bişey söylüyor sormak istedim . 😇
Minegkhn92 ecembugra53 açılma derken eski darlığı olmuyormuş bide dediğin gibi o sarkma olayını bende duydm hatta dikiş atılan bi arkadsım var hala otturduğm zaman hissediyrm o sızıyı diyor 🤷🏼♀️
Miracik20 Bende karar aşamasındayım normal doğumdan çok korkuyorum yarın doktora kararımı bildiricem ama sezeryan sonrası nasıl olur bilmiyorum 😞
MeLy90 Normal doğum varken ve çocuk için bu kadar iyiyken , sezaryen yapmak bana çok mantıksız geliyor. Açıp olursanız ve araştırırsanız normal doğumun faydalarını görürsünüz ve kesinlikle uzak durursunuz sezaryenden.
Minegkhn92 MeLy90 bende korku sancı değil sadece o dikiş olayı o an neler olur bilmiyrm ama dediğinizde haklısınız 😇👍🏻 Bende hep normal olur inşallah diyordm işte herkes etraföda bişey söyleyince bilen yaşayan sizlere sorayım dedim tesekkür ederim 🌺 rabbim hakkımızda hayırlısını nasib etsin hepimiz için 🤲🏻🥰
Mehem Benimde kabusum oldu normal doğum içim istiyor ama cesaretim hiç yok acı dayanağım cok cok düşük sezeryanda ayrı bi olay rabbim sabrın dayanma gücünün en güzelini versin biz hamilelere inşallah en güzel sekilde doğumlar nasip etsin🤷🏻♀️🤲🏻❤️🤰🤗
Ebru-isil Ben de çok korkuyordum normal doğumdan hatta sezaryen günü bile almıştım ama bir gün öncesinden normal doğum ile gelmek istedi kızım.Doğumdan sonrası inanılmaz rahat geçti.Yarım saatte doğurdum.3-4 dikişle atlattım.Normal doğum öneririm eğer sizde ya da bebekte sıkıntı olacak bir durum yoksa.Sancılar aynı sancı sadece gelme sıklığı değişiyor güzel ıkındıkca rahatlama oluyor ve bebek çabuk geliyor.
ecembugra53 Minegkhn92 yok canım dikişle onu cözüyorlar hatta eskidi gibi oluyor 😊 anneme bile sordum o dış cevresi sarkma olayı tenle vücutla alakalıymış canım herkeste değişiyor herkes bir değil 😊
MeLy90 Minegkhn92 Siz hiç endişe etmeyin. Benim de ilk doğumum olacak Rabbim izin verirse ama ben doktoruma baştan söyledim. Ben normal doğum istiyorum diye. Kafanızda büyütmeyin, Rabbim kolaylaştıracak inşallah.
S-e3506 Minegkhn92 bende senin gibiyim arkadaşım bu yüzden sezeryan yaptı bende çok kararsızım eşim sezeryan istiyor
Deryaaygrn Ben hep normal istedim kendimi ona hazırlamaya çalıştım psikolojik olarak. Ama gene de korkuyordum. Sancidan ayrı dikişten ayrı. 40+4 te yaptım doğumu. Bide doğum gecikdikçe daha tedirgin oldum çünkü doktor suni vercem dedi. O da daha da korkuttu beni. Suyumun gelmesiyle yatışım yapıldı. Sancim yoktu suni verdiler. Sanırım normal sancıyla aynı. Sonlara doğru zorluyor biraz sadece. Hele o ıkınma hissi geliyor falan bana ıkınma sakın yirtilman olur dediler baya zorladı o beni. Ama dikisleri hissetmiyorsun bile. Zaten uyuşturuyorlar. Sadece oradaki cekistirmeleri filan hissediyorsun rahatsız edici bir durum değil. Acı olmuyor. Sezaryende nasıldır bilmem ama daha cabuk topluyorsun kendini sanırım. Benim 30 gün kanamam sürdü. Daha sonrasında ilişki sırasında bir sorun yaşamadım. Eşim hiç genişlemiş veya dar hiç demedi. Büyük ihtimalle rahim de kendini topluyor. Bana öyle gibi geldi. Herkesin bünyesi farkli elbette. Acı eşiği de öyle. Ben doğuma girerken kadının biri sürekli bağırıyordu korktum zor heralde ben doguramicam dedim. Gece 3 te sancıyla gelmiş öğlen oldu hala bağırıyordu. Ben 15.33 te doğum yaptım yarim saat sonra bile hala bağırıyordu. Sanirim açılması olmadığı için beklettiler o kadar. Dediğim gibi herkesin acı eşiği farklı. Ona nazaran benim doğumum daha kolaydı yani.