sule3950 24 haftalık hamileyim. Allah’a şükür 19. Haftadan beri hiç bir ağrım yok. 2. Trimester iyi geçiyor ama olabilirmişte. Gündüzleri az az hareketler oluyor sıklığını takip edemiyorum çünkü bu dönemde düzensiz olabilirmiş. Akşamları çok hareketli yatana kadar hep oynuyor 😊 sanırım 28 den sonra düzene girecek