Gzdsalc Merhaba kızlar 35 haftalığım ama karnım hala 5 aylık hamile karnı gıbı bebegımın gelısımı haftasıyla uyumlu çıkıyor 2 5 kıloydu bır hafta önce neden karnım hala küçük acaba kilo mu almıyor ?
Mervelsmet Gzdsalc ay benimde öyle 30. Haftadayım herhalde böyle böyle bitecek hamileliğim diyorum ama vücut temizliği için de bir yandan ıyi oluyor rahat alıyorum ☺🤦🏼♀️
MeLy90 Benim de tam tersi 14. Haftadayım ve gayet göbeğim var. Sadece göbeğimde şişlik var benim. Galiba benim iç karnım geniş değil , çünkü 5 kg verdim bu süreçte😬
Gzdsalc Mervelsmet evet orası öyle hala kendımı ağır hısetmıyrm henüz çatlakta oluşmadı doktora gıtmesem hamıle olduğumu unutucam 😀