Meriwa symslmz yarım saat 50 faktör ürün kullanarak d vitamine ihtiyacı olduğu için durdum ama fazlası zarar yani
Cnsugur symslmz valla be bilmiyodum güneşlenmenin zararlı olduğunu doktorum sağolsun uyarmadıda denize girdim çıktım bronzlaştırıcı kremler spreyler sürdüm kap kara oldum çok şükür iyiyiz 19 haftalığız ama ıslak mayoyla veya bikiniyle güneşlenme
Balyanakmom symslmz ben güneşin açılmayı tetikleyebileceğini düşünüyorum Antalyada yaşıyorum öğlen saatlerinde dışarı çıkmamaya özen gösteriyorum sonuçta adeti söktüren sıcaklık açılmayı de etkiler diye düşünüyorum
Girlpowerbabe symslmz ben zararlı mı zararsız mi bilemeden bronzlaştırıcı sürünüp yattım bide ıslak mayoyla durdum güneşlenmenin bi zararını görmedim ama ıslak mayo ile durmayın benim sonraki birkaç gün kasıklarım ağrımıştı😬
symslmz Meriwa o zaman sabah saatlerinde ve akşam saatlerinde yarımşar saatten çok zarar gelmez kremle 🤔
symslmz Cnsugur normalde de buğday tenliyim yüzümü cok iyi korurum ama geri kalanı bronzlastırıcı yağ 🤷🏻♀️ İnşallah bana da bişey olmaz 🤦🏻 Evet doktor da uyarmıştı ıslak mayo konusunda
Rabiaagk Ben tatile gittim güneşlendim de yüzdüm de. Ama bronzlaştırıcı gibi şeyler kullanmadım kimyasal sonuçta sadece güneş kremi kullandım. Bir sorun yaşamadım doktorum da aksini söylemedi. Tabi abartılmaması lazım fazlası herkes için zararlı sonuçta