Bzdgsaliha12 Eslina ismi çok hoş geliyor Kulağa acaba dinen koyulabilir mi? 😇 sizlerinde başka kız isim varsa Aklınızda bekliyorum yoruma❤️
Deletedmom54 Bzdgsaliha12 Oyuncak bebek ismi gibi geldi bana ama siz bilirsiniz tabi , beğenen de çok var yorumlarda gordugum
Yarenn13 Eğer kızım olsaydı koymak istediğim isimdi araştırmıştım ve bir sakıncası yok koymakta anlamı da çok güzel zaten ☺️
Bzdgsaliha12 Yarenn13 sağlıcakla gelsin inşallah 🥰 bende araştırdım biraz Latince anlamı dedikten sonra aklım karıştı ben diyanete de uygun olsun diye bakıyordum ama bu isimide ayrı ısındım bakalım artık 😇
Yarenn13 Bzdgsaliha12 kökeni Arapçadır aslında o yüzden rahatlıkla kullanabilir aslında Tabiki de size kalmış sağlıkla gelsin inşallah ☺️
Bzdgsaliha12 Yarenn13 ben beğensem eşim beğenmiyor ne bu böyle diye 😁 nasıl zor işmiş isim bulmak ve ortak kararda karar kılmak😁
Bzdgsaliha12 Deletedmom54 doğrudur canım ya 😁 valla zor işmiş 😂 hepimiz sağlıcakla alalım inşallah kucağımıza 😇😍