Kezbanyegin owli aldım canım doğum sonrası için herkes owliyi öneriyor ama kalın bir korse kıyafetlerin içine giydiğinde va belli oluyor o yüzden dışarı çıktığımda kullanamam diye toparlayıcı yarım tayt şeklinde bir korse daha aldım bakalım doğumdan sonra kullanacağız