Asena3 Merhaba anneler şuan 4 aylık gebeyim ve yaklaşık iki gündür damla şeklinde lekelenme var dr gittim ve hiçbir sıkıntı bulmadı sadece progesteron iğne verdi başina böyle gelen var mı ilk gebeliğim oldugu için tedirgin oluyorum