Mavilibulut Kızlar bir sorum olacak özele gidenler kaçıncı haftadan itibaren nts ye girdiniz ve her girdiğinizde ne kadar ücret ödediniz doktor için de ücret veriliyor mu nasıl oluyor?
Minikannesi00 Mavilibulut normalde 32. Haftada başlıyolar ,doktorum 35 te gir gerek yok gebeliğin gayet güzel gidiyo boşuna para verme dedi . 30 tl idi ,doktorada normal kuayene ücretini ödüyosun canım
Mavilibulut pPapatya yani nst için gittiğimizde hem onun ücretini ödüyoruz hem doktora onu gostermek için para ödemiş oluyoruz doğru mu anladım 😔🤦🏻♀️
ilkbaby pPapatya aaaa hiç bilmiyodum doktorum iki hafta sonra gel nts ye gireceksin artık dedi ama ücretten falan bahsetmediler
Akbas77- Mavilibulut 36 haftada başladım 40 tl nst ücreti ayriyetten doktora 85 tl muayene ücreti ödüyorum nstye girdiğim icin her hafta giriyorum
Gul3144 Ben eşimin çalıştığı şirketle anlaşmalı olduğu hastaneye gidiyorum normalde ücreti 110 tl nst 30 tl ama ben muayene 55 nstyede 15 tl veriyorum ve 35+4te başladık nstye girmeye
Mavilibulut Gul3144 benim muayene ücretim 150 tl yarında arayip nstyi sorucam bakalım. Sizin nst ye girme sıklığınız neydi
a_gzde Mavilibulut 35+2de başladım nstye. Doktor muayene ücretinden ayrı olarak 50 TL ödedim nst için