Anne066 ben 5 aylık oldum hastanesiz bir günüm bile geçmedi 3 ay bulantıdan gidip geldim yatıp çıktım şimdi de 5 aylığım erken doğum tehlikem var şimdide hastanede yatıyorum daha senin için erken bir süreç o zmn ben hamile olduğumu bilmiyordum inşallah bir şeyin çıkmaz da