Selamlar herkese, 7 haftalık hamileyim neredeyse haftadır az az ara ara kahverengi akıntım oluyor. Peesembe günü dra gittim sorun olmadığını rengi kırmızıya dönerse gelmemi söyledi. Çok şükür kanama yok ama bu sekilde gebeliginin ilk aylarinda kahverengi akıntı yaşayıp sorunsuz bebegini kucağına alan annelerimiz ya da gebeligi ilerleyen anne adaylarımız var mı aramızda. Ne zaman gecti kahverengi akıntı?