Zynp01 bende acilma kontrolu dogum anina kadar yapilmadi sizde sanci ciktigi ve hissetmediginiz icin acilma kontrol edilmis 2 ayri duvarmi desem agizmi desem varmis rahimde benimde ilk dogumumde icten acik distan kapali dedikleri icin sancimi durdurmuslardi o yuzden sizinde distaki acik 2 si bir acilinca dogum basliyo umarim zamaninda olur dogumuz erken olsada cok sukur haftaniz kotu degil dinlenin kendinize agir seyler yapmayin Allahin izniyle zamaninda kucahiniza alin meleginizi 🤲