Kızlarr acil yardım ama gerçekten konu hakkında bilgisi olanlar yazsın çok kötüyüm çünkü :(
4 aylık hamileyim cuma günü önemli bi sunumum var hamilelikten önce yarım xanax içip rahatlıyordum sadece bir kereliğe mahsus olmak üzere içsem bebeğe bir zararı olur mu :( internetten araştırdm 3 aylık süreçte organ gelişimi olduğu için riskli olabilir sonrası riskli değil yazıyor ama emin olamadım