Kızlar sata göre 35+1 haftalığım ama ultrasonda 38 haftalık 3300 kg bebeğim , doğumuma daha 1 ay var ama ultrasonda 2 haftadan az kalmış görünüyo bu durumu yaşayan varmı aranızda sizce doğumum yakınmı yoksa 1 ay daha beklermiyim ,kafam çok karışık benmle aynı durumu yaşayanlar bebeklerinizi ne zaman kucağınıza aldınız?