Kızlar 21 Haftalığım. Gebelikte sinirlilik yaşayan oldu mu. Öyle sinirliyim ki kimseye eşime dahil tahammül edemiyorum hemen kızıp parlayasım gelşyor. Hele ki bu pandemi dönemi zaten evdeyiz sürekli iyice bunaldım. Sizde durumlar nedir nasıl geçer bu sinir ya 😭