Edizinannesii canım benimde gebelik şekerim 225 di ama belirtisi yoktu. Tatlıyı her zaman ki gibi yiyordum ne az ne çok , susama filan da çok olmuyordu yine her zaman ki gibiydi. Bende şeker çıkınca 9. haftada nasıl olur dedim yani, ama kilo 1. neden, sürekli evde yatmak 2. neden (akşama kadar iş yapmadan hareket etmeden - doktor yürüyüş öneriyor) , genetik olması da 3. neden olarak etkiliyor. Ben de 3 ü de mevcut.