38+6 günlük hamileyim hanımlar. Belki bilenleriniz vardır beni burda
son 5 gündür adet sancısı gibi ara ara ağrılarım oluyordu. Fakat bu sabahtan beri İnanılmaz şiddetli bir ağrı giriyor belimden kasıklarıma doğru. Bir dk kadar sürüp geçiyor yaklaşık 15-20dk sonra tekrar giriyor. Bu şekilde sanırım 7 kez falan girdi bu ağrı. Hala emin değilim ama suyum veya nişanım gelmedi sadece hiç bu kadar şiddetli olmamıştı ağrı. Biraz daha evde geçirip hastaneye gidicem. Umarım yanlış alarm değildir 🙈 dua edin arkadaşlar 🤗