39+2 Ne gelen var, nede giden arkadaşlar 🥶
Uykusuzluk yorgunluk, sıcak artık dayanılmaz hal alıyor 😱 Doğuramıyorum diye post açan doğuruyormuş bide ben bi ümit acmak istedimmm🥰 30 ağustosa kadar gelmezse oğluşum sunı sancıyla doğumu başlatıcaz 39 da 3500 kiloyduk 🤭 İnşallah bir sonraki postum Doğurduuumm 🥰 olur Dua edelimmm olur mu 🙏🏻🤲🏻💓