Duygu_pb Epidüral sonrası uzun vadede kalıcı sırt ağrılarından bahsedenler var ben de bi anket yapmak istedim epidüral anestezi alıp da sonrasında uzun süre sırt ağrısı çeken ya da hiç bir şikayeti olmayanlar ankete katılabilirler mi
Zeyneptoprak Duygu_pb 2 doğumum dada epidural aldım vajinal doğum yaptım oğlum 23 aylık kızım 1 aylık olmadı kahve icmedigim ve az su içtiğim için az dediğim nerdeyse hiç içmedim 2 gün baş ve bel ağrısı çektim sonrasinda suyu artırdım 2 gün kahve içtim terle vücuttan anesteziyi attım oğlumda da aynısı olmuştu anesteziyi atınca bidaha olmadı hic
Duygu_pb Prensesim2018 ben de o tarz öneriler alınca açıkçası çok arada kaldım bi yandan da acaba çocukla ilgilenmekten oluşan ağırlar mıdır aslında diye şüpheleniyorum bakalım anket sonuçları ne gösterecek
Prensesim2018 Duygu_pb valla iyi deselerde artik yakinlaril bana dedi riskleri var yanlis yapildimi allah korusun kotu seylere yok aciyor ve sirt agrilsrini hep cekiyorsun sadece dogumdan sonra degil