67380ipek NagihanAfra canm ben 28+6 oldum benmde aynı korkma hareket varsa azda olsa uyku düzeni olyrmş ve pozisyondan fark edebilir daha yeni gittim Doktora yinede sen bilirsin
ecembugra53 NagihanAfra 28. Haftaya kadar bebek hareketleri düzensiz olır bunu unutma Canım her gün aynı olmaz bazen uyuyorlar
Edizinannesii NagihanAfra canım o haftalar öyle oluyor bende yaşadım haftalarda he o düzensiz oluyor 1 hafta sonra hareketleri o kadar çok sertleşecek ki sende şok olacaksin 🤗 Ama yinede için rahat etmezse doktoruna danış derim hayırla kucağına alırsın inşallah 🌺
NagihanAfra 67380ipek az önce hareket etti şükür😍 ilk gebeliğim ve 8 yıl sonra oldu biraz evham yapıyorum galiba zor bulunca insan korkuyor birsey olacak diye
67380ipek NagihanAfra benmde 5 sene sonra oldu kuzum seni iyi anlyrm az da olsa korkma bana doktorum 1 sabah 1 akşam hissetsen yeter önemli olan 30lu haftalar dedi🙂
Mervesrfl Aynı şeyi bende yaşıyorum birgğn çok hareketli sonraki 2-3 gün daha sakin bende korkuyorum birşeymi var acaba diye 🤷🏼♀️
ecembugra53 67380ipek canım her bebek farklı olurmuş benşm oğlum. Biraz kıpır kıpır 😂 bazen uyuyor onu cok iyi anlıyorum başı asagıya dönmüş suan da doktora en son gittiğimde öyle söylemişti biraz da bebekten bebeğe fark ediyor canım 😊🤰
67380ipek ecembugra53 benm kızım çok nazlı😒bazen yok gibi çok. Naif hareketleri 1 hafta önce çok iyiydi doktorum makat duruş dedi ondan olablr dedi
ecembugra53 67380ipek olabilir Tabiki durusu etkiliyor bebeklerin hareketlerimi canım hareket varsa kafana takma her bebek farklı olır
ecembugra53 67380ipek ben ayaktadaykrn de hissediyorum canım tekme atıyor vuruyor 😊🤰 benim oğlum biraz da babasına cekmiş kayınvalidem öyle söylemişti bana da maç ediyor demişti 😂
ecembugra53 67380ipek hissedersin canım 😊 merak etme için rahat olsun deşiğim gibi her bebek farklı olıyor bazı bebekler nazlı olıyor cok canım 😊
ecembugra53 67380ipek Tamm canım 😊🥰 şimdi öyle dedin tam oldu Evt plesanta hareketini biraz bebeğin hareketini hissetmeni azaltır cok normal o zaman canını sıkmaya hiç değmez canımm❤️😊 bak doktorun da ne güzel demiş sorun yok