Gizocan ne yaptım sanki🙏 Rabbim bebeklerimizi sağ Salim almayı nasip etsin bende 75 yaptırmıştım ordan biliyorum benim Açlık 88 1.saat 190dı ve çok panik yapma diyet yap kontrole girer dendi diyetisyene bile gitmedim sende Bence çok büyük problem yok tabi yine doktoruna sorarsın🙏