Simamom Haftalarda olup dört gözle bekleyenler…. özellikle geceleri rahim kasılmaları ve ağrım oluyor, kabız gibi bişey oldum wc ye sık çıkıyorum. Ama tam bir doğum belirtisi yok. Doğum sürecini başlatmak için ne yapılabilir? Beklemekten yoruldum 😆💆🏻
Simamom Meriwa oww. Kayınvalidem ve annem yanımda. Kayınvalidem 9 ayı dolmayan cocuk nasıl gelecek diyo sürekli kendisi ebe bide. Madem önceden desene.. Erkenden geldin başımda nöbet gibi birileri bekleyince iyicene geriliom