Mom55 Kızlar isimli olanlardan düşünmüyorum. Şöyle çok sade, sadece minik minik deseni olan tulum falan alsam diyorum. Sade tulum bulamıyorum. Hep cafcaflı. Var mı sayfa mağaza önerileriniz
Srzrk Mom55 Ben idilbaby den aldım. Sade ve çok hoş geldi bana. Öneri olsun 😊 https://www.idilbaby.com/detay/13318-15li-set-59851 Tükenmiş gerçi sitesinde
Pinkyellow Mom55 ben yaptırdım bile uniqon dan çok güzel oldu düz beyaz sadece isim yazıyor öle.cafcafli değil sade bişey oldu kaliteside mükemmel yumusacik
Fatovebebegi Mom55 ben kizima normal almistim isimsiz simdi oglum icin isimli istiyorim hatira saklicam cok pisman oldum kizima da yaptirsaydim diye simdi istagramda kar bebe var ordan abla tisortu uzun kollu 11 li hastane cikisi bez cantasi ici dolu yastigi da var kapida odemeli 255 tlye yaptircam uclu takim da var tavsanli tulum felan
Halimekinali123 Mom55 https://imgyukle.com/i/u1hvuU buda sana fikir olabikir cnm ben bunu cok begenmis
minikbebeklerim https://instagram.com/emilicotr?igshid=18txo62rzbykm ben 2 yıl önce kızıma burdan yaptırmıştım ama erken doğum olunca yetişmemişti. Şimdi yine burdan yaptırmayı düşünüyorum
Srzrk Durukusunannesi İndirimdeydi 380 tl ye aldım ben. Bir de içinde havlusu fln da var. Kalabalık bir set.
Uykulugebe Mom55 isimliler 250 TL den aşağı değil şahsen almayı düşünmüyorum giyecegi 1 ay bile değil. Evet hatıra boyutu var ama isimli yastık ve nevresim düşünüyorum hem uzun süre kullanır hem de hatıra olarak saklanır bence. Zaten her şeyi bir hatira değil mi isim yazmasına bile gerek yok aslinda
Deletedmom328 Mom55 canım bak bu ikisini aldım bnce en sade ve tatlıları https://www.chakra.com.tr/safari-yeni-dogan-hastane-cikisi-beyaz https://www.bebemola.com/magaza/idil-baby-13604-erkek-15li-hastane-cikisi/?gclid=CjwKCAjwyo36BRAXEiwA24CwGRg3nBzup5qi5LshYmYu4l8yKErLCEh6oWzgOO8XQo5V-wLsT4XAMRoCz74QAvD_BwE isimliler çok demode geliyor bana nedense ilk oğlumdada yaptırmadım isimli daha şık ve sade almıştım